loading...
لینک دانلود
امیر محمد بازدید : 253 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

TurboCAD Mac Pro ابزاری قدرتمند برای سیستم عامل مکینتاش می باشد که کاربران با این نرم افزار قادر به طراحی مدل های سه بعدی و همچنین ۲ بعدی هستند . از لحاظ قدرت و کارایی می توان این نرم افزار را با اتوکد مقایسه کرد . برای طراحی سازه های مهندسی می توانید به راحتی در محیطی سه بعدی ، مدل های خود را با ابزارهای موجود طراحی کنید که خود نرم افزار نیز دارای ۱۱ هزار نماد و طرح اولیه می باشد . نسخه ۶ به شما اجازه می دهد تا به صورت حرفه ای تری درب و پنجره و یا سایر اجزای ساختمان را به صورت ۳D/2D طراحی کنید . این نرم افزار برای اجرای نیازمند سیستم عامل MAC می باشد .


امیر محمد بازدید : 195 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

Icecream PDF Converter نرم افزار ای قدرتمند و کم حجم برای تبدیل فرمت PDF به فرمت های رایج عکس می باشد. کار تبدیل با کشیدن و رها کردن فایل ها ( Drog ) مورد نظرخود در این برنامه شروع می شود. Icecream PDF Converter قادر است فرمت PDF را به فرمت های تصاویر نظیر PG, PNG, BMP, TIFF, GIF, EPS یا WMF تبدیل نمایید. قابلیت ادغام عکس های تبدیل شده و ویرایش حین تبدیل از قابلیت های Icecream PDF Converter می باشد. کیفیت این نرم افزار عالی است و قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را داراست .

امیر محمد بازدید : 246 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

Serif نام یکی از شرکت های نرم افزاری تولید کننده نرم افزارهای گرافیکی است که محصولات آن عمدتأ از محبویت بالایی برخوردار هستند و این محبوبیت به دلیل امکانات مناسب در نرم افزارها و همچنین سادگی و زیبایی محیط کار نرم افزار به وجود آماده است. DrawPlus یکی از محصولات این شرکت است که امکان ساخت وکتورهای گرافیکی ، انیمیشن ، لوگو ، پوستر و تصاویر گرافیکی اینترنتی را فراهم کرده است. با استفاده از این نرم فزار می توانید به سادگی انیمیشن ها و بازهای فلش طراحی کنید و آنها را با فرمت Swf ، GIF و یا فرمت فایل های ویدیویی ذخیره نمایید. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان طراحی و ویرایش وکتور ، امکان استفاده از Template و امکان اضافه کردن افکت های مختلف به تصاویر را نام برد. همچنین این نرم افزار سازگاری کامل با نرم افزار اتوکد و Adobe Illustrator دارد و همچنین می توانید در آن از فایل های پی دی اف نیز استفاده نمایید. مجموعه ای از قلم های مختلف برای کاربردهای مختلف نیز در نرم افزار گنجانده شده است که تا حد بسیار زیادی شما را از جستجو به دنبال قلم مورد نظر خود در اینترنت بی نیاز خواهد ساخت.

امیر محمد بازدید : 339 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Aiseesoft PDF Converter برای تبدیل فایل‌های پی دی اف به ورد و … میباشد . در اصل کار این نرم افزار تبدیل اسناد پی دی اف به Word، Text، EPUX، HTML و عکس با بیشترین سرعت و کارایی است ، کار با نرم افزار Aiseesoft PDF to Word Converter بسیار ساده میباشد فایل خروجی خود از بین فرمت های Text, Word Excel, PowerPoint2007, HTML و یا فرمت عکس شامل JPEG، PNG، GIF، BMP، TGA و … دریافت نمایید . امکانات این نرم افزار کار با پی دی اف اسکن شده ، ساخت فایل PDF ، رمز گذاری روی PDF ، قرار دادن واترمارک و … است .

امیر محمد بازدید : 440 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

The Foundry Modo نام نرم افزاری است که شما به کمک آن میتوانید مدلهای سه بعدی بسازید.این یک نرم افزار حرفه در این زمینه میباشد که سرعت و قابلیت های زیادی دارد.از این نرم افزار در اکثر فیلمها و کارهای طراحی و مدلسازی های حرفه ای استفاده شده است.هنرمندان سه بعدی کار در زمینه طراحی بازی، جلوه های ویژه فیلم، تولیدات ویدئویی، هنرهای گرافیکی و طراحی تجسمی از این نرم افزار استفاده میکنند.این نرم افزار فقط بر روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجرا میباشد.

امیر محمد بازدید : 188 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

EximiousSoft Logo Designer ابزار قدرتمندی به منظور طراحی و تولید آرم و لوگوهای اختصاصی برای شرکت ها و استفاده شخصی می باشد. شما با این برنامه می توانید به صورت گرافیکی و حرفه ای لوگو موردعلاقه خود را ساخته و با ابزارهای طراحی برنامه که در اختیارتان خواهد بود آن را سروشکل بخشیده و آماده ذخیره سازی نمایید. امکان استفاده از اشکال نمادی مختلف و معروف در دنیای لوگو و همچنین امکان استفاده از طرح های آماده از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت لینک دانلود دریافت نمایید.

امیر محمد بازدید : 188 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

KoolMoves نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.

امیر محمد بازدید : 286 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

SoftOrbits Photo Retoucher Pro یک نرم افزار قدرتمند برای ترمیم عکس های قدیمی میباشد .به کمک این نرم افزار شما میتوانید اشیا یا اشخاص را حدف کنید.این نرم افزار با استفاده از الگوریتمی که دارد میتواند پست زمینه اشیا حذف شده را آنالیز کرده و به خوبی بازسازی کند.به کمک این نرم افزار میتوانید لک ها و جوش های روی صورت را از بین ببرید.یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار ترمیم عکس های قدیمی میباشد و به شما کمک میکند خط و خش روی عکس پارگی و … را به صورت حرفه ای از بین ببرید.

امیر محمد بازدید : 262 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

DFT Tiffen Dfx نام نرم افزاری برای عکاسان حرفه ای و فیلم سازها میباشد که دارای شبیه سازی بیش از ۲۰۰۰ فیلتر شیشه ای، لنزهای مخصوص ، پردازش های نوری آزمایشگاهی، بافت برفک فیلم ، تصحیح رنگ ، نورهای طبیعی اضافی و افکت های عکاسی و … میباشد.یکی از ویژگی های این نرم افزار سایه رنگ برای ساخت عکس هایی با کنتراست بالا میباشد.این نرم افزار دارای سیستم نقاشی میباشد که دارای امکاناتی مانند ابزار سیاه سفید کردن ، مات کردن ، همانند سازی ، رنگ ، پاک کن ، موزاییکی کردن ، حذف قرمزی چشم ، تعمیر عکس و براش های متعدد می باشد.

امیر محمد بازدید : 239 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

Aoao Photo Watermark نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Aoao Photo Watermark: – دارای چندین متد قرار دادن واترمارک روی عکس ها – قرار دادن متن ، آدرس و لوگو روی عکس ها – توانایی قرار دادن تاریخ روزی روی عکس ها – پشتیبانی از فرمت ها .bmp, .jpg, .png, .gif, tiff, .psd, .gfi, .sci, .psp – دارای توانایی تبدیل فرمت عکس ها به دیگر فرمت های عکس – تنظیمات ساده و آسان – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1283
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 830
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,127
  • بازدید ماه : 1,127
  • بازدید سال : 89,832
  • بازدید کلی : 1,165,092
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن لینک دانلود