loading...
لینک دانلود
امیر محمد بازدید : 271 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی Fallen A2P Protocol یک بازی در سبک اکشن و استراتژیک است که امروز برای سیستم عامل های PC , Mac منتشر شد . بازیکننان باید جهان نابود شده توسط یک منبع انرژی را نجات دهند و تلاش کنند تا انتقام خود را از دشمنان بگیرند . هم اکنون شما می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت لینک دانلود دریافت نمایید و نهایت لذت را از بازی ببرید .

امیر محمد بازدید : 216 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی highlands یک بازی در سبک استراتژیک است که به شما تجربه ی بازی کردن در ارتفاعات (آسمان ها) و تبعید کردن افراد و یا برگرداندن آنها را می دهد. وظیفه ی شما این است که در مناطق کوهستانی ارتشی رافراهم اورید و حق خود را از گروهی از اربابان مرموز وارتش مکانیکی آنها  بگیرید شما در این بازی به عنوان رهبری هستید که باید با استخدام مردم و استفاده از سلاحهایی که در دست دارید یک ارتش تشکیل داده  و از آنها برای به دست آوردن منابع مورد نیاز خود استفاده نمایید.

امیر محمد بازدید : 242 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Dungeons 2 یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که در تاریخ ۲۴ آپریل برای پلتفرم PC عرضه شده است. پادشاه سیاه چاله ها برگشته است و این بار او واقعا جدی است! در دومین سری از بازی های Dungeon به درخواست های سیری ناپذیر ارباب سیاه چاله ها گوش دهید و با استفاده از هیولاهای جدید به این خواسته ها جامه ی عمل بپوشانید. فرمانروایی بر سایرین امری ساده نبوده و ارباب سیاه چاله ها این بار قصد فرمانروایی بر روی زمین و انسان ها را نیز دارد!

امیر محمد بازدید : 280 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

این بازی دومین نسخه گسترش یافته از بازی استراتژیکی Age of Wonders III است که پس از ۱ سال تلاش مداوم برای علاقه مندان به این بازی و این سبک از بازی منتشر شده است. در بازی شما می توانید قلمروی خود را گسترش داده و به قدرت های بسیاری دست پیدا کنید. چالش های بسیاری در بازی وجود خواهند داشت که نیاز به هوش و استعداد بالایی برای عبور دارند. در مجموع Age of Wonders III Eternal Lords Expansion را می توان یک بازی استراتژیکی ، فکری و پر هیجان دانست. نیرو های شما در بازی جادویی و غیر طبیعی هستند که دارای قدرت ها و ویژگی های خاص خود هستند. به عنوان مثال می توانید ارتشی شامل استخوان هایی بسازید که بر خلاف تصور حرکت می کنند و دارای قدرت بالایی نیز هستند. و یا می توانید از حیوانات و موجودات غول پیکر و قدرتمند برای افزایش قدرت ارتش خود بهره ببرید. یکی از جذابیت های این بازی روبرویی قدرت های مختلف طبیعی مانند آتش، یخ، زندگی، مرگ و … هستند که این قدرت ها با سبکی استادانه در کنار هم قرار گرفته اند و ویژگی های خاص خود را نیز در بر می گیرند.

امیر محمد بازدید : 155 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

از حمله به سیاه چال خسته شده اید؟ شاید زمانی که خود شما آنرا ساخته باشید. War for the Overworld یک بازی مدیریت زندان که از جنبه های مورد علاقه در ژانرهای RPG ، RT که محبوبترین ژانرهاست ساخته شده است. در این بازی شما به عنوان یک Underlord بدخواه با قدرت تاریکی بی نظیر و میل سیری ناپذیر برای فتح خونین بازی حاضر میشوید، سیاه چال های مختلفی وجود دارد که شما باید آن ها را حفر کنید و در میان ده ها اتاق منحصر به فرد با موجودات بیشماری که دارای طلسمهای مخرب و آیین های قدرتمند هستند روبرو میشوید که باید آن ها را نابود کنید. War For The Overworld یک گیم پلی متفاوت است و از نظر گرافیکی بازی فوق العادست.

امیر محمد بازدید : 189 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

Pillars of Eternity، بازی که Obsidian آن را با حمایت مالی ۷۷,۰۰۰ نفر از دوست داران نقش آفرینی ساخت، امروز منتشر شد. این بازی فقط استدیوی پرسابقه را از نابودی نجات نداد، بلکه جانی تازه به پیکر نقش آفرینی های کلاسیک بخشید. بازی مثل Pillars of Eternity به روشنی نشان می دهد جایی که هدف جلب رضایت مخاطبان باشد نه پول پارو کردن، جایی که به گیم به عنوان یک هنر نگاه شود نه یک کالای تجاری، یعنی جایی که یک ناشر بزرگ آن بالا ها ننشسته باشد تا برای همه چیز خط و نشان بکشد و فکر و ذکرش فقط پر کردن حساب های بانکی عده ای باشد، آن جا چطور سرمایه های اندک می تواند آثاری ماندگار خلق کند. PC Gamer در نقد خود اشاره می کند که Pillars of Eternity اگرچه می توانست به آسانی ردپای نقش آفرینی های کلاسیک قبلی را دنبال کند، اما تجربه ای متفاوت ارائه داده است و شاید بهترین بازی نقش آفرینی در سال های اخیر باشد که با اتمسفر، جلوه های هنری و دیالوگ ها و داستان سرایی مهیج بازیکنان را غرق در دنیای خود می کند.

امیر محمد بازدید : 723 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (1)

داستان این نسخه از سری بازی های موفق Total War به سال ۳۹۵ میلادی در زمان فرمانروایی آتیلا، رهبر قدرتمند قوم هون در سرزمین مغولستان بر می گردد، کسی که هولناک ترین دشمن امپراطوری روم در قرن پنجم میلادی بوده. شما بازی را به عنوان امپراطوری غربی روم در وضعیتی آغاز می کنید که سرزمین های پهناوری را تحت کنترل خود دارید اما طولی نمی کشد که از همه طرف تهدید می شوید و سلطه شما به سرعت به تلاشی برای بقا تبدیل می شود. این نسخه نیز همانند دیگر عناوین این سری یک عنوان استراتژی نوبتی یا Turn Based است و بازیکن علاوه بر انجام نبردهای مختلف باید اعمال سیاسی، فعالیت های مدنی، پیشرفت های تکنولوژی و … را نیز مدیریت کند و البته بازی در تمام این بخش ها پیشرفته تر شده است. همچنین تخریب پذیری در این نسخه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور یک مکانیزم جدید نیز اضافه شده که امکان ویرانی و به آتش کشیدن کامل یک شهر را می دهد.

امیر محمد بازدید : 275 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

نام بازی: MicroSoft Flight Simulator X

پلتفورم : pc

ژانر: شبیه ساز پرواز

نوع  فایل : دی وی دی کامل

زبان: English

فرمت ایمیج:ISO

ناشر: Microsoft Game Studios

مد بازی :

حمایت توسط : Microsoft Game Studios

درجه بندی سنی : +3

قابلیت آنلاین:دارد

یش از 8 سال از به بازار آمدن اولین نسخه این بازی به نام Flight simulator 98 می گذرد. مایکروسافت با به بازار آوردن این محصول برای اولین قدم به دنیا بازی های شبیه سازی گذاشت و آنقدر پیشرفت کرد که هم اکنون باافتخارمی گوید این بازی من است

امیر محمد بازدید : 341 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

امیر محمد بازدید : 230 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه جدید بازی Cities عرضه شد! این نسخه از بازی با مخالفت شدید کاربران و منتقدان در سرتاسر دنیا روبرو شده است! باید دید که آیا این همه انتقاد مورد استحقاق این بازی بوده است یا خیر. طراحی، توسعه و مدیریت بزرگترین و گسترده ترین شهرهای دنیا را در بازی Cities XXL به دست خواهید گرفت. این نسخه از بازی دارای بهبودهای بسیاری در موتور بازی و ظاهری کاملا جدید می باشد که باعث می شود تا شما هرچه بیشتر با بازی احساس دوستی پیدا کرده و مدیریت خود را با حرفه ای گری بیشتری انجام دهید. بازی Cities XXL را می توان در دسته بازی های شبیه سازی، شهرسازی و اقتصادی دانست.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1283
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 830
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,081
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 89,786
  • بازدید کلی : 1,165,046
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن لینک دانلود