loading...
لینک دانلود
امیر محمد بازدید : 257 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (1)

بازی Pro Lumberjack 2015 از سری بازی های شبیه سازی سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر است که در آن شما وظیفه دارید تا به ارباب جنگل تبدیل شوید! برای این کار، شما باید تمامی الوار چوب را که در منطقه ای عظیم از جنگل رها شده اند را جمع آوری کنید و به جنگل سامان ببخشید. با سختی های کنترل جرثقیل های حمل الوار آشنا خواهید شد و با توجه به محلی که در بازی قرار می گیرید، عملیات کوچک و بزرگی را انجام خواهید داد.

امیر محمد بازدید : 186 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

Monster Truck Challenge عنوان یک بازی فوق العاده جذاب و پر گرافیک اما کم حجم بوده که در آن به رکورد زنی و مسابقه با ماشین های غول پیکر و سنگین می پردازید. در این بازی تنها شرط برای پیروزی سرعت نبوده بلکه میبایست دقت و پشتکار داشته باشید تا موانع پر پیچ و خم و دشوار را پشت سر گذاشته و به خط پایان برسید. بازی Monster Truck Challenge دارای چندین مدل از ماشین های سنگین و ده ها مرحله مختلف و متنوع بوده که با گرافیک بسیار عالی نسبت به حجمش که دارد گزینه ای بسیار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت شما عزیزان می تواند باشد.


امیر محمد بازدید : 363 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.


امیر محمد بازدید : 236 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

در ادامه مطلب

امیر محمد بازدید : 192 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه مطلب

امیر محمد بازدید : 319 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Scania Truck Driving Simulator Extended – آخرین محصول استودیوی بازی سازی SCS Software که در واقع یک شبیه ساز کامل از رانندگی با کامیون های و تریلرهای اسکانیا می باشد . بازی دارای دو بخش متفات است . بخش اول به شما نکات آموزنده برای رانندگی در ترافیک های سنگین و عادی را آموزش می دهد که به Driving School معروف است و تمام حرکات لازم همچون پارک صحیح ، دنده عقب و سایر نکات آموزشی مربط به این کامیون ها را به صورت تست به شما آموزش می دهد . در بخش دوم ، شما می بایست با استفاده از نکاتی که از بخش اول یاد گرفته اید ، با سایر رقبا به مسابقه بپردازید که هیجانی ترین بخش این بازی می باشد ! در این بخش از شما انتظار می رود تا بدون کوچترین خطا ، مسیرهای تعیین شده را به سلامت پشت سربگذارید . اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از کنترل بازی ماشین های سنگین هستید ، این بازی بسیار مناسب خواهد بود .

دانلود بازی Scania Truck Driving Simulator Extended 2012

در ادامه مطلب

امیر محمد بازدید : 274 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

در ادامه

امیر محمد بازدید : 202 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

Garfield Kart pc cover small دانلود بازی Garfield Kart برای PC

به گارفیلد و دوستانش بپیوندید و جالبترین و هیجان انگیزترین مسابقات اتومبیل رانی را با آنها تجربه کنید . دوست دارید با چه شخصیتی در بازی شرکت کنید ؟ گارفیلد , جان , اودی و یا هر شخصیت مورد علاقه خود را می توانید به دلخواه انتخاب کرده و پا به میدان رقابت بگذارید . بازی کامپیوتر Garfield Kart رالی گارفیلد یکی از سری بازی های سبک مسابقه ای است که به تازگی منتشر شده است . شرکت در یک مسابقه دیوانه وار که این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره با کامپیوتر و یا چند نفره به مبارزه بپردازید . در طول مسابقه شما می توانید مهارت رانندگی خود را به رخ دیگران کشیده و جوایزی را در انتهای خط پایان به دست آورید . گرافیک بازی بسیار جالب و خیره کننده است زیرا به صورت ۳ بعدی طراحی شده و از جهان گارفیلد از جمله محله گارفیلد , سوپر مارکت مالی , مزرعه آفتاب و جاهای دیگر الهام گرفته شده است . یکی دیگر از ویژگی های بازی امکان بازی به صورت آنلاین است که این اجازه را به شما می دهد تا سقف ۵ نفر از دوستان خود را دعوت و به ضرب و شتم هم بپردازید.

امیر محمد بازدید : 230 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

Racers Island Crazy Racers یک بازی فوق العاده برای علاقه مندان به سری بازی های اتومبیل رانی می باشد در این بازی فانتزی زیبا شما مسابقات را در شش جزیره مختلف و با محیط های منحصر به فردی تجربه خواهید کرد. در بازی علاوه بر مهارت در رانندگی، باید دقت و تمرکز خود را به بالاترین نقطه برسانید. در طی مسیر مسابقه تجهیزات و سلاح هایی قرار داده شده است که با دریافت و به کارگیری آن ها می توانید برای رقیبان خود مشکلاتی ایجاد کنید تا قادر به کنار زدن آن ها باشید. در واقع می توانید رقبای خود را هدف قرار داده و با یک دکمه آن ها را از روند مسابقه خارج کرده و شاهد پیشرفت خود باشید.امید است با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

امیر محمد بازدید : 1144 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (1)

 

 

 

در بازی Driv3r شما مانند نسخه های قبلی بازی درایور در نقش یک راننده بی باک و جسور هستید که باید ماموریتهای مختلفی را انجام دهید. مثلا در بخشی از داستان بازی شما باید سارقانی که ۴۰ اتومبیل را به سرقت برده اند دستگیر کنید. نکته جالبی که در مورد این بازی می‌توان گفت این است که در این نسخه از بازی شما در نقش یک پلیس مخفی هستید و باید جلوی اعمال گروه های خلافکارانه را بگیرید.
از سایر ویژگی های بازی DRIV3R می‌توان به محیط باز و گسترده شهری که شامل شهرهای: میامی، فلوریدا، نیس، فرانسه و استانبول می‌شود اشاره کرد. در کل اگر به بازیهای رانندگی که همراه با ماموریت است علاقمند هستید این بازی نیز مانند نسخه های قبلی بازی Driver برایتان لذتبخش خواهد بود.

 

 

 

در ادامه دانلود کنید.

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1283
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 830
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,083
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 89,788
  • بازدید کلی : 1,165,048
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن لینک دانلود