loading...
لینک دانلود
امیر محمد بازدید : 959 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Witcher ها افرادی هستند که از سنین پایین تحت آموزش های سختی قرار می گیرند و به واسطه ی همین آموزش ها می توانند موجودات خطرناک را از بین ببرند و زنده بمانند.  تغییراتی که روی آن ها انجام می گیرد که شامل آماده سازی گیاهان دارویی و معجون های سحر و جادو می باشد سبب به وجود آمدن رفلکس های فوق انسانی در آن ها می شود و به آن های توانایی های ویژه ای مانند دید بهتر در شب و تاریکی را می دهد و سبب می گردد تا آن ها کاملا از عواطف انسانی دور باشند که هر چند درباره ی Geralt Rivia این موضوع چندان صدق نمی کند. Geralt نیز یکی از Witcher ها یا به عبارت دیگر بهترین آن ها می باشد که به سبب یکی از آزمایشات جدیدی که در کودکی روی او انجام شده است و او از معدود کسانی بوده است که از آن جان سالم به در برده، سبب شده تا رنگ دانه های بدن وی از بین بروند و او کاملا به رنگ سفید درآید به همین دلیل به او گرگ سفید نیز گفته می شود. بر خلاف نسخه های پیشین که داستان حول یک ماموریت مشخص و البته محدود می چرخید در Wild Hunt شاهد یک داستان بسیار گسترده با پیچش های داستانی متعدد خواهید بود که یک حماسه ی جدید را رقم خواهد زد. داستان بازی مدتی بعد از نسخه ی دوم ( حدود ۶ ماه ) اتفاق می افتد و در آن Geralt کمی پیر تر شده است اما همچنان همان چالاکی سابق را دارد و اینبار حتی می تواند از درختان نیز بالا برود.

امیر محمد بازدید : 391 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

The Consequence قسمت دوم DLC بازی The Evil Within که در آن شما کنترل شخصیت همکار مرموز Juli Kidman،Sebastian Castellanos را بر عهده می گیرید، امروز در دسترس قرار گرفت. The Consequenceدرست از جایی که داستان The Assignment به پایان رسید، آغاز می شود و قصد دارد تا به تعدادی از سوالات پیرامون وضعیت و موقعیت Kidman در طی داستان اصلی The Evil Within پاسخ دهد. این DLC با دشمنان جدید، معماهای جدید و ترس های جدید پر شده است. به گفته سازندگان بازی: «The Assignment و The Consequence فرصتی عالی در اختیار طرفداران The Evil Withinقرار می دهد تا اهداف مخفی کاراگاه Kidman و رابطه ی مرموزش با Mobius، گروه سایه واری که تصور می شود پشت اعمال دهشتناک The Evil Withinهستند،کشف کنند.»

امیر محمد بازدید : 263 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

امیر محمد بازدید : 267 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

عنوان Life Is Strange توسط  DONTNOD Entertainment  خالق عنوان  Remember Me ساخته می شود و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر شود. داستان بازی در شهری به نام Oregon اتفاق می افتد . دانشجویی به نام Max به همراه دوستش Chole به سرزمین اجدادی خود برمی گردند تا دوست خود Rachel Amber را پیدا کنند . DONTNOD Entertainment امیدوار است که بتواند این بار موفق تر از Remember Me عمل کند. گیم پلی بازی بر مبنای توانایی بازگشت زمان طراحی شده است و داستان Maxine و Chloe (دو شخصیت اول بازی ) با اقتباس از فیلم های مستقل و مشکلات پیرامون شهر های کوچک نوشته شده است.

امیر محمد بازدید : 219 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

European Ship Simulator یک بازی شبیه سازی و ماجراجویی می باشد که در ۱۹ فوریه ۲۰۱۵ توسط کمپانی Excalibur تولید و عرضه شده است. شما در این بازی شبیه سازی نقش کاپیتانی را دارید که معروف ترین پورت های اروپایی را که شامل Dover، Rostock و تنگه Gibraltar می باشد را مورد بررسی و کاوش قرار خواهید داد. رگه های بزرگتر توسط امواجی که نیروی زیادی دارند تولید خواهند شد و شما باید با انواع حوادث دریایی دست و پنجه نرم کنید تا کاپیتانی قابل شوید. انواع کشتی ها و قایق ها در این بازی برای هرچه کامل تر شدن بازی قرار داده شده است.

امیر محمد بازدید : 455 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

در این بازی شما باید قبیله خود را بسازید سرباز تمرین دهید بجنگید و غارت کنید! با دوستان خود قبیله بسازید و با قبایل دیگران بجنگید. این بازی یکی از پرطرفدار تزین بازی های استراتژیک  در اندروید و ios است که تا به حال هیچ نسخه رسمی از بازی برای کامپیوتر منتشر نشده است. ولی امروز ما آموزشی قرار داده ایم که با آن میتوانید این بازی زیبا را بر روی کامپیوتر اجرا کنید کیفیت این بازی بسیار خوب بوده (HD) و گیم پلی روان و زیبایی دارد.

11111 دانلود Clash of Clans v6.407   بازی کلش آف کلنز اندروید

برای دانلود بازی کلش برای کامیپوتر به ادامه مطلب بروید ….

 

.

نکات  مهم :

+ برای اجرای بازی کامیپوتر شما نیاز به 2 گیگابایت رم دارد.

+ همیشه آخرین نسخه بازی را دانلود کنید.

امیر محمد بازدید : 417 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای کامپیوتر

 

Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال 2014 توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از 30 کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

امیر محمد بازدید : 171 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Rio برای کامپیوتر

 

Angry Birds Rio 2.2.0 بازی پرندگان عصبانی محبوب ترین بازی که برای گوشی های هوشمند ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد و به همین دلیل باعث شد تا این بازی Angry Birds Rio را برای ویندوز هم درست کنن. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود.

Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. به نظر من این نسخه  بازی Angry Birds Rio خیلی از نسخه Angry Birds بهتر است. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن و آخرین نسخه بازی Angry Birds Rio بازی انگری بردز ریو را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

امیر محمد بازدید : 566 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت بی نظیر انیمیشن سریالی آواتار: افسانه کورا، حال بازی این انیمیشن بسیار محبوب ریلیز شده است. بازی در همان راستای داستان اصلی انیمیشن سعی شده است که باشد و گرافیک بازی، گرافیکی درخور خود انیمیشن بوده است. سعی شده است تا گرافیک شخصیت ها تفاوتی با نسخه انیمیشنی آن زیاد نبوده باشد و حجم معقولی برای بازی رعایت شده است. در این بازی، نیروی شیطانی کهنی از درگاه ها پدیدار شده و تعادل هر دو دنیا را تهدید کرده است! تنها آواتار است که می تواند در برابر این تهدید بوجود آمده مقاومت کند. در این بازی شما می توانید از ترکیبات مختلفی استفاده کنید تا حرکات نبردی فوق العاده جذابی را به نمایش بگذارید که هر ۴عنصر آب، خاک، آتش و هوا را شامل می شود.

 

در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1283
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 136
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 267
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 3,445
  • بازدید سال : 58,666
  • بازدید کلی : 1,133,926
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن لینک دانلود