loading...
لینک دانلود
امیر محمد بازدید : 912 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

امیر محمد بازدید : 266 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی Fallen A2P Protocol یک بازی در سبک اکشن و استراتژیک است که امروز برای سیستم عامل های PC , Mac منتشر شد . بازیکننان باید جهان نابود شده توسط یک منبع انرژی را نجات دهند و تلاش کنند تا انتقام خود را از دشمنان بگیرند . هم اکنون شما می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت لینک دانلود دریافت نمایید و نهایت لذت را از بازی ببرید .

امیر محمد بازدید : 979 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Witcher ها افرادی هستند که از سنین پایین تحت آموزش های سختی قرار می گیرند و به واسطه ی همین آموزش ها می توانند موجودات خطرناک را از بین ببرند و زنده بمانند.  تغییراتی که روی آن ها انجام می گیرد که شامل آماده سازی گیاهان دارویی و معجون های سحر و جادو می باشد سبب به وجود آمدن رفلکس های فوق انسانی در آن ها می شود و به آن های توانایی های ویژه ای مانند دید بهتر در شب و تاریکی را می دهد و سبب می گردد تا آن ها کاملا از عواطف انسانی دور باشند که هر چند درباره ی Geralt Rivia این موضوع چندان صدق نمی کند. Geralt نیز یکی از Witcher ها یا به عبارت دیگر بهترین آن ها می باشد که به سبب یکی از آزمایشات جدیدی که در کودکی روی او انجام شده است و او از معدود کسانی بوده است که از آن جان سالم به در برده، سبب شده تا رنگ دانه های بدن وی از بین بروند و او کاملا به رنگ سفید درآید به همین دلیل به او گرگ سفید نیز گفته می شود. بر خلاف نسخه های پیشین که داستان حول یک ماموریت مشخص و البته محدود می چرخید در Wild Hunt شاهد یک داستان بسیار گسترده با پیچش های داستانی متعدد خواهید بود که یک حماسه ی جدید را رقم خواهد زد. داستان بازی مدتی بعد از نسخه ی دوم ( حدود ۶ ماه ) اتفاق می افتد و در آن Geralt کمی پیر تر شده است اما همچنان همان چالاکی سابق را دارد و اینبار حتی می تواند از درختان نیز بالا برود.

امیر محمد بازدید : 702 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وقایع داستانی Wolfenstein: The Old Blood در سال ۱۹۴۶ دنبال می شود و قهرمان بازی هم طبق سنت همیشگی B.J. Blazkowicz است. این بازی به طور کلی دو بخش است: در بخش اول شما می بایستی از یک نگهبان آهنین بگذرید، وارد قلعه Wolfenstein شوید و مشخصات مکان مخفی شدن ژنرال Deathshead را پیدا کنید. در بخش دوم هم که ادامه این قسمت می باشد، شما از دهکده Wulfburg می گذرید که در آن یک باستان شناس ناتزی، به دنبال کشف اسرار نیروهای شیطانی این منطقه و به کنترل در اوردن آنها است. داستان Wolfenstein: The Old Blood قبل از اتفاقات Wolfenstein: The New Order رخ می دهد و دارای گیم پلی همچون The New Order بوده اما این بار شاهد سلاح ها و داستان جدیدی هستیم. این یک بازی شوتر اول شخص است که نقش اصلی آن B.J. Blazkowicz نام دارد؛ یک تکاور آمریکایی که در سال ۱۹۴۶ به نبرد با نیروهای نازی می‌پردازد. در این بازی بازیکنان برای کشتن سربازان دشمن و شخصیت‌های روباتی، از هفت‌تیر، مسلسل، اسنایپ، سلاح‌های تخیلی و مواد منفجره بهره می‌برند. بازیکنان همچنین می‌توانند مخفیانه خود را به دشمن برسانند و با ضربات پی‌در‌پی چاقو کار آنها را بسازند و یا گلوی آنها را ببرند. بعضی از سلاح‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دشمنان را منفجر کنند و تکه‌های بدنشان در محیط اطراف پخش شود. بازی همچنین حاوی کات‌سین‌های خشن با صحنه‌های دلخراش است: شخصی که چاقو وارد پایش شده و توسط بازجو جریان برق به او داده می‌شود؛ بدن شخصی که به وسیله‌ی یک سگ خورده می‌شود؛ دست یک شخص که به وسیله‌ی چاقو بریده می‌شود

امیر محمد بازدید : 549 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خود را برای یک بازی اکشن بدون توقف اماده کنید ! بازی Guns, Gore & Cannoli در سبک platformer عنوان جدیدی است که توسط کمپانی Crazy Monkey ساخته شده است. بازی Guns, Gore & Cannoli یک بازی اکشن با عناصر بامزه و کمدی است که خط داستانی ان حول داستانهای گانگستری می چرخد. سبک بازی الهام گرفته از بازی های کلاسیک و شوتر اوایل دهه ۹۰ می باشد و داستان بازی در سال ۱۹۲۰ اتفاق می افتد در شرایطی که گانگسترها در برابر زامبی ها و دشمنان مبارزه می کنند. بازی همچنین قابلیت co-op برای بازی ۴ نفره را نیز دارا می باشد.

امیر محمد بازدید : 368 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عنوان Solarix یک بازی با محوریت ترس و وحشت به همراه مخفی کاری و ماجراجویی میباشد، شما در نقش شخصیت Walter که یک مهندس برق میباشد در دنیای بازی ظاهر میشوید، هدف او سردرآوردن از تمام اتفاقات و حل کردن مشکلات اطراف خود میباشد، پس از انتشار یک ویروس بسیار خطرناک او دست به هرکاری میزند تا در این شرایط زنده بماند و راه حلی برای خلاصی از این وضعیت نیز پیدا کند. در گیم پلی بازی بسیار از فاکتورهای نور و صدا برای بالابردن هیجان هرچه بیشتر بازی استفاده شده است، در بازی مخفی کاری و زیرکی گیمر بسیار میتواند به او در طی کردن مراحل بازی و وضعیت های دشوار کمک کند، در بازی مهمات بسیار کم یافت میشود و نباید انتظار یک بازی سراسر اکشن و تفنگی را داشته باشید، کم بودن مهمات در بازی به گیمر کمک میکند تا با هوشیاری هرچه بیشتر از مهمات خود در طی مراحل بازی استفاده کند و این موضوع را درک کند که همیشه حمله اولین گزینه برای پیروزی نیست! گفتنی است که بازی Solarix با موتور بازیسازی Unreal Engine ساخته شده است که به نظر بازی از گرافیک خوبی برخوردار می باشد.

امیر محمد بازدید : 550 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مرگ و تاریکی تمامی جهان را در خود فروبرده است. انسان ها همگی مرده اند و ربات ها مانده اند تا به فرمانروایی بپردازند. ربات ها برای جمع آوری انرژی و بقای خود به رقابت با یکدیگر می پردازند و دقیقا مانند کاری که انسان ها می کردند، در زمان خود مشغول به نابودی و پیشروی در این زمینه هستند. با این وجود، گروهی از ربات ها وجود دارند که برای حل این آشفتگی مامور به کار شده اند. برای این که آن ها به این مهم دست پیدا کنند، باید با کسی که این آشفتگی را ایجاد کرده است صحبت کنند.

امیر محمد بازدید : 399 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Airport Simulator 2015 بازی مهیجی در سبک شبیه سازی پرواز می باشد که شما در آن با بدست گرفتن کنترل یک فرودگاه تبدیل به قهرمان می شوید. ماموریت های هیجان انگیز و متنوعی در زمینه های مختلف پرواز به شما محول خواهد شد که از جمله آنها می توان به کنترل ماشین های حمل بار فرودگاه و به دست گرفتن فرودگاه های بین المللی اشاره کرد. هواپیما ها را در مکان مناسب خود فرود و امتیازات لازم را برای رسیدن به مراحل بالاتر بدست آورید.
بازی شامل بیش از ۱۵ هواپیمای مسافرتی و باری می باشد که در شکل و شمایل متنوعی ارائه شده اند. شما باید در قسمتی نوارهای فورد را محاسبه کرده و هواپیما را درست فرود آورید. وسایل جانبی در این فرودگاه نیز شامل تنوع زیادی می باشند. مثل در مراحلی شما باید کامیون پله بر مسافرتی را به هواپیما نزدیک کرده و مسافران را پیاده کنید. استفاده از اتوبوس های شاتل و همچنین خودروهای یخ شکن از دیگر بخش های این بازی می باشد.


تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1283
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 136
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 2,718
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,074
  • بازدید ماه : 8,924
  • بازدید سال : 64,145
  • بازدید کلی : 1,139,405
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن لینک دانلود